joi, 8 mai 2008

visare

am adormit în braţele pietrelor arse de soare
m-au spălat de păcate valurile ce alergau către ţărm
m-au alintat firele de iarbă grăbite să se nască
în trupul meu stingher  lovit de nepăsare

te-am visat alergând cu tălpile goale
şi urmele tale dansau în decorul mănuşilor roşii
îngropate-n nisip
pe aripi purtai picături de ploaie

albastrul din ochii tăi recita poeme
scrise cu litere mari

m-am îmbătat de mirosul trupului
născut din ţărână
am strigat către tine iar
ascunde-mi păcatul sub pletele tale
în care timpul naşte dorinţe

ştiam
că pot dormi legănată de valuri 
şi-am îndrăznit să visez
lipindu-mi pleoapele de stâncile reci

m-am trezit din visare târziu
când marea înghiţise păcatul trupului meu
născut să-şi cunoască sfârşitul
sub chipul unui înger căzut

Niciun comentariu: